CRM och Marketing automation
HubSpot är ett verktyg för att hantera, planera och automatisera alla delar av era kunders digitala köpresa.
Vill du på ett strukturerat sätt fånga in och bearbeta leads är marketing automation med HubSpot ett av de enklaste och effektivaste verktyg som finns.
Vad behöver du för att lyckas på webben 2022?
Nulägesanalys
Utifrån en gedigen datainsamling från era plattformar görs en teknisk- och kommunikativ analys av er digitala närvaro. Under en halv-dags workshop diskuterar vi tillsammans igenom resultatet. Analysen landar sedan i en åtgärdsrekommendation.
Digital strategi 2022
I arbetet med ta fram den digitala strategin går vi tillsammans igenom: Syfte och mål med den digitala närvaron. Vilka målgrupper man vill nå. Val av kanaler. Hur ska uppnådda resultat mätas, KPI:er. Vilka resurser behövs.
Digital marknadsföring
Vilket är ditt mål, bygga ett starkt varumärke eller öka din konvertering? Välj kanal efter dina mål och tillfällen. Tex Google Ads har olika målinställningar. I LinkedIn, Facebook eller Instagram behöver budskap och format anpassas efter plattformen.
Design och innehåll
Baserat på åtgärdsrekommenda-tionen och er digitala strategi tas ert förslag fram i två steg.
1. Konceptdesign och övergripande budskap.
2. Detaljdesign för alla olika mallsidor. Dessutom struktur och innehåll.
Webbutveckling 2022
Utifrån designförslaget bygger vi er nya hemsida i WordPress. Oftast använder vi Elementor som är den modernaste sidbyggaren för WordPress. Till det utvecklar vi ert eget WordPresstema. Det garanterar en snabb webbsida som är enkel att hantera.
CRM och Marketing automation
CRM och marketing automation är en viktig del för att hitta nya kunder. Den kompletta plattformen HubSpot är ett av de verktyg vi använder. Andra är Mailchimp och naturligtvis finns ett flertal plug-ins till WordPress.
Erfarenhet
Min passion är att hjälpa mina kunder att lyckas och leverera resultat.